tematem. Specjaliści podkreślają fakt, że Facebook, Instagram, Twitter, Snap to dziś najpopularniejsze portale społecznościowe i są one kluczowe do odpowiedniego poruszania się w tematyce internetu. Co jednak z pozycjonowaniem stron? Istniało one lata przed social media, a jedyną formą społeczności były kiedyś po prostu fora dyskusyjne. Naszym zdaniem nie ma sensu wybór na zasadzie pozycjonowanie stron albo social media. Dziś, kiedy konkurencja jest ogromna, warto inwestować w oba te rodzaje marketingu internetowego i wybrać i seo i social media.
edytuj kod, krótka definicja z Wikipedii
Metoda ta w rozumieniu praktycznym i komercyjnym jest rozwiązaniem świeżym. Nie mniej jednak analiza kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa ukazuje skuteczność tego nurtu, oraz pozwala zauważyć że stosowanie content może skutecznie zmniejszyć koszta przeprowadzanej kampanii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Zestawienie e-marketingu i marketingu
W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem. Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciągle używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot. Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu. Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania. Także ulotki ciągle są w użyciu. Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach. Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku.